Pakalpojumi

Logo izstrāde

Logotips ir būtiska uzņēmuma sastāvdaļa un tas ir uzņēmuma vērtību vizuāls atspoguļojums. Profesionāla un pareiza logo izstrāde uzrunā mērķauditoriju un sniedz precīzu pirmo iespaidu. Labs logotips ir atmiņā paliekošs, rada profesionālu iespaidu un veido uzticību starp uzņēmumu un klientiem.

Iedomājieties šokolādes “Laima” logotipu. Sarkanā krāsa un ar roku rakstītais vārds rada siltuma, mīlestības, mājas sajūtu un asociējas ar kaut ko patīkamu. tas atgādina par mammu, tuviem cilvēkiem un šokolādes smaržu. Tas ir ļoti spēcīgs zīmols, kas izdzīvojis daudzas dekādes un turpina attīstīties. Pieejot logotipa veidošanai ar apdomu un radošumu grafiskais dizains spēj zibenīgi nodot vairākas sajūtas.

Logo veidi

Logotipus var iedalīt 4 lielās grupās:

  • Burtveidu logo – sastāv tikai no teksta, piemēram, FedEx, Jeep, Volvo un Sony
  • Viena burta zīmoli, kuros galvenais elements ir burts, piemēram, Unilever, Honda un Suzuki
  • Simbolu logotipi, kas tajā atspoguļo uzņēmuma nodarbošanos, piemēram, ja zobārstniecības logotipā tiek attēlots zoba simbols
  • Abstraktie, kuri neatspoguļo neko saprotamu vai atpazīstamu

To, kurš veids būtu piemērotāks ir atkarīgs no uzņēmuma nosaukuma, vērtībām un darbības sfēras. Taču, ja logo izstrāde paredz abstrakta simbola veidošanu, tad tam jābūt vienkāršam un precīzi jāatspoguļo zīmola personību.

Krāsu un burtveida izvēle

Krāsu izvēlei ir ļoti liela nozīme. Krāsas ne tikai var atšķirt uzņēmumu no konkurentiem, bet arī ietekmē to, kā zīmols tiek uztverts. Piemēram, dzeltena krāsa ir svaiga un enerģiska, iespējams tādēļ to nereti izmanto fitnesa centri, bet zils tonis rada uzticamību un mieru.

Līdzīgi kā krāsas, burtveids jeb fonts spēj nodot dažādas emocijas. Katram uzņēmuma veidam ir savs burtveida stils. Tas nozīmē, ka bankai jāpiemeklē tāds burtveids, kas būs stabils, spēcīgs un nopietns, bet rotaļlietu veikala fontam jābūt draudzīgam, rotaļīgam un jautram.

Logo izstrādes process

Logo izstrāde tiek sākta ar informācijas iegūšanu, galvenās ziņas formulēšanu un galveno konkurentu apskati. Tālāk tiek veidota sajūtu galerijas izveide jeb moodboard sagatavošana no dažādiem attēliem internetā, kas palīdz labāk saprast zīmola stilu.

Kad stils ir izvēlēts tiek sākts darbs pie skicēm un skiču skaņošanas process ar pasūtītāju, lai nonāktu līdz ideālajam logotipam. Pēc tam, kad tas ir gatavs, rezultātu iespējams izmantot, web dizaina veidošanā un grafisko elementu izstrādē.

Jaunākie darbi