Pakalpojumi

Sociālo tīklu konti

Sociālo tīklu konti gūst aizvien lielāku popularitāti un līdz ar to attīstās arī to funkcijas. Vieni no populārākajiem sociālajiem tīkliem pasaulē Facebook un Twitter piedāvā iespēju pielāgot profilu dizainus, lai ļautu atšķirties no citiem, atspoguļotu uzņēmuma vērtības un oriģinalitāti.

Uzņēmuma sociālo tīklu konti tiek izmantoti dažādi, taču pārsvarā, lai atgādinātu par sevi, reklamētu kādus produktus un pakalpojumus vai izplatītu kādu informāciju.

Sociālo tīklu priekšrocības uzņēmumiem:

  • veicina uzņēmuma atpazīstamību, piesaista papildus uzmanību, jaunus sekotājus un potenciālos klientus
  • papildus ziņu kanāls, kas nodrošina iespēju ātri paziņot par jauniem produktiem, precēm, piedāvājumiem, akcijām, notikumiem, darba meklēšanas sludinājumiem utt.
  • sociālais profils var nodrošināt daudz personiskāku komunikāciju ar savu auditoriju
  • atsauksmes un ieteikumi no mērķauditorijas
  • palīdz uzzināt papildus informāciju par uzņēmuma klientiem, viņu vajadzībām
  • uzlaboti SEO rezultāti uz uzņēmuma mājas lapu

Komunikācijas vadlīnijas

Viss, kas tiek pateikts internetā, paliek internetā, tādēļ rūpīgi jāpiedomā pie informācijas, kas tiek publiski pausta.

Ko darīt sociālajos tīklos:

  • veidojiet stāstus nevis par savu zīmolu, bet ap to
  • rakstiet to, ko Jūs nebaidītos teikt kādā sabiedriskā pasākumā
  • komunicējiet ar citiem tāpat, kā to darītu aci pret aci
  • atbildiet uz sev adresētajām ziņām un iesaistieties diskusijās
  • veidojiet dialogu ar savu auditoriju un jautājiet tās domas par uzņēmuma produktiem, pakalpojumiem, notikumiem, akcijām u.c.
  • dalieties ar jaunumiem, publiskām pateicībām un interesantiem notikumiem
  • izmantojiet sociālo tīklu dažādām kampaņām
  • esiet draudzīgi

Ko nedarīt sociālajos tīklos:

  • nerunājiet visu laiku par uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem vai produktiem – tas ātri apnīk
  • nepublicējiet nedēļā vairāk par 3 – 5 ziņām
  • neesiet intraverti un neklusējiet
  • neesiet rupji un agresīvi

Ja uzņēmuma komunikācija sociālajā tīklā tiek veidota pareizi, tad tas var pārvērsties par vienu no uzņēmuma spēcīgākajiem un lētākajiem mārketinga līdzekļiem. Uzņēmumi, kas neapgūs šo prasmi atpaliks no konkurentiem un var zaudēt tirgus daļu.

Twitter sociālo tīklu konti

Twitter ir ļoti spēcīgs komunikācijas līdzeklis. Šī sociālā platforma parasti tiek izmantota, lai dalītos ar īsu un kodolīgu informāciju (teksta, aptaujas, foto un video formātā).

Twitter pielietojums uzņēmumiem:

  • jaunu darbinieku meklēšana
  • aptauju veidošana
  • tūlītēju atbilžu sniegšana/saņemšana
  • tūlītēju atsauksmju saņemšana
  • informācijas iegūšana par to, ko dara konkurenti

Facebook sociālo tīklu konti

Facebook tīkls atšķiras no Twitter ar to, ka iespējams publicēt daudz garākus ziņojumus, veidot lapas, pievienot ārējas aplikācijas, reģistrēt privātus vai uzņēmuma profilus, veidot attēlu un video galerijas u.c.

Facebook pielietojums uzņēmumiem:

  • Twitter plūsmas iekļaušana uzņēmuma Facebook kontā
  • ātra informācijas, jaunumu un notikumu komunicēšanas iespēja
  • attēlu, pasākumu un notikumu atspoguļošana
  • aplikāciju izmantošana jaunu sekotāju piesaistei un uzņēmuma uzticības un reputācijas stiprināšanai
  • detalizētas uzņēmuma kontaktinformācijas attēlošana

Jaunākie darbi