Pakalpojumi

Dizaina izstrāde

Mājas lapa ir uzņēmuma digitālais centrs, tādēļ dizaina izstrāde ir ārkārtīgi nozīmīga uzņēmuma veiksmīgai darbībai. Ja uzņēmumam ir sava mājas lapa, tad ir daudz plašākas iespējas izmantot efektīvas digitālā marketinga sniegtās iespējas, bet dizainam jābūt profesionāli veidotam un pārdomātam.

Web dizaina veidošanas procesam ir jāpieiet ar rūpīgu plānošanu un pirms tā uzsākšanas ir jācenšas sagatavot pamatelementi:

  • jāsaprot mājas lapas mērķi un uzdevumi
  • mērķauditorijas profils
  • jāsagatavo saturs. Vēlams uzreiz SEO draudzīgs un izmantojot iepriekš atlasītus atslēgas vārdus
  • jānosaka mājas lapas vai, ja tā būs interneta veikalu izstrāde, pamatfunkcionalitāte

Dizaina izstrāde nereti balstās uz iepriekš izveidotas uzņēmuma identitātes un stila grāmatas, kurā ir definēti fonti, krāsas, vērtības, ikonas u.c. Ja uzņēmuma šādas informācijas nav, tad jāveido grafiskais dizains.

Dizaina izstrādes process

Dizaina izstrāde un mājas lapas izveide var tikt veidota atsevišķi – izstrādāto dizainu var viegli nodot jebkuram programmētājam, lai veiktu dizaina programmēšanu. Kāds ir mūsu dizaina process:

  • rūpīga esošo datu un informācijas izpēte, lai iegūtu priekšstatu par uzņēmumu un tā vajadzībām
  • dizaina plānošana, kas ietver karkasa (wireframe) izstrādi, satura plānošanu, responsīvā dizaina plānošanu un satura koka izveidi, lai sasniegtu uzņēmuma uzstādītos mērķus
  • dizaina veidošana, kas var ietvert arī prototipēšanu un lietotāju testēšanu
  • gala dizaina saskaņošana un uzlabošana

Rezultātā pasūtītājam tiek nodoti visi izstrādātie dizaina materiāli ar kuru palīdzību jau tālāk iespējams veikt dizaina tehnisko programmēšanu.

Man lūdzu kā Apple

Ne visiem uzņēmumiem ir nepieciešams minimālisma, askētisma pieeja un dārguma sajūta dizainā. To nosaka uzņēmuma identitāte (uzņēmuma grafiskais dizains un logo izstrāde), mērķauditorija, tirgus segments, kurā uzņēmums strādā, cenu kategorija u.c.

Piemēram, ja mēs salīdzinām tirdzniecības uzņēmuma “Lats” mājas lapu ar “Rimi”, viegli pamanīt dizaina atšķirību. Pirmajā mēs redzam vienkāršu dizainu, kas veidots vienotā stilā ar logotipu, uzņēmuma identitāti un veikalu interjeru – tas rada pieejamības un lētu produktu sajūtu. Savukārt “Rimi” lapā dizains ir daudz izsmalcinātāks, varētu teikt dārgāks, kas ir paredzēts pavisam citai mērķauditorijai un citu sajūtu radīšanai.

Jaunākie darbi